Pirkimo ir pristatymo sąlygos

Taisyklės

 

Bendrosios nuostatos

 

    1. www.matesklubas.lt el. parduotuvė priklauso Matės klubas, MB (įmonės kodas: 306243193, registruota adresu: Piromonto g. 7-71, LT-09219 Vilnius, vadovas: Andrius Vitkauskas). Internetinės parduotuvės www.matesklubas.lt (toliau – Parduotuvė) taisyklės (toliau – Taisyklės) taikomos Klientui teikiant užsakymą www.matesklubas.lt parduotuvėje.
    2. www.matesklubas.lt turi teisę koreguoti Parduotuvės Taisykles. Taisyklės taikomos visiems Klientams užsakantiems šioje Parduotuvėje.
    3. Klientas privalo susipažinti su Parduotuvės Taisyklėmis prieš pateikiant užsakymą. Visais atvejais laikoma, jog Klientas yra susipažinęs su Taisyklėmis ir joms pritaria, kai galutinai pateikia užsakymą.
    4. Parduotuvė neatsako už patirtus nuostolius (materialinius ar moralinius) tais atvejais, kai problemos buvo sukeltos Klientui neatsižvelgus į Taisyklių informaciją kuri yra viešai pateikiama šiame puslapyje.
  1.  

Pirkimo ir pristatymo sąlygos

 

  1. Išsirinkę norimas prekes, spauskite ant prekių krepšelio ir peržiūrėkite savo užsakymą. Norėdami eiti toliau, spauskite „pirkti“
  2. Pasirinkite Jums patogiausią pristatymo būdą: DPD, LP Express ar  Omniva terminalą.. 
  3. Pristatymo Lietuvoje kaina: į LP EXPRESS paštomatą – 2,8 eur, Omniva – 2,8 eur,  DPD – 2,5 eur. Užsakant prekių už 30 eurų ar daugiau – pristatymas nemokamas.
  4. Visi užsakymai pradedami vykdyti gavus apmokėjimą už pasirinktas prekes. Užsakymai apmokėti darbo dienomis iki 15val. pradedami vykdyti ir perduodami kurjeriui tą pačią dieną. Užsakymai apmokėti po 15val.  pradedami vykdyti kitą darbo dieną.  Prekių pristatymas priklauso nuo kurjerių apkrovos, bet dažniausiai į paštomatą prisatomos per 1-3 d.d. nuo išsiuntimo. 
  5. Užsakymai priimami tik internetu. Nėra galimybės atsiskaityti vietoje.
  6. Mokėjimai grynaisiais nepriimami. 

Privatumo politika

 

    1. Klientas, norėdamas užsisakyti prekes iš Parduotuvės, turi užsiregistruoti , įvedant visą informaciją kuri yra nurodoma registracijos formoje. Visi pažymėti privalomi laukai, yra būtini tinkamam užsakymo vykdymui. 
    2. Klientui užsakant prekes, turi būti nurodomi prekių pristatymui būtini asmeniniai Kliento duomenys: vardas; pavardė; adresas, kuriuo bus pristatomos prekės; telefono numeris; kiti, pristatymui būtini duomenys. Parduotuvė patvirtina, jog tokie duomenys bus naudojami tik prekių užsakymo ir pristatymo tikslais. Parduotuvė įsipareigoja neatskleisti tokios informacijos tretiesiems asmenims, išskyrus Parduotuvės partnerius, teikiančius prekių pristatymo ar kitas, su Kliento užsakymo pateikimu ar įvykdymu susijusias paslaugas. Bet kokios kitos asmeninės Kliento informacijos atskleidimo tretiesiems asmenims išimtys visais atvejais derinamos su Klientu.Visais kitais atvejais tretiesiems asmenims bet kokie Kliento asmeniniai duomenys gali būti atskleidžiami tik LR teisės aktuose numatytais atvejais.
    3. Klientas, užsiregistruodamas Parduotuvėje bei užsakydamas prekes, įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti savo prisijungimo duomenų. Tuo atveju, jeigu Klientas atskleidžia savo prisijungimo duomenis, Parduotuvė atleidžiama nuo bet kokios su tuo susijusios atsakomybės.
    4. Slapukai (angl. cookies) yra tekstiniai failai, kurie Jūsų sutikimu įrašomi į įrenginio (pvz. kompiuterio, mobiliojo telefono, planšetės) naršyklę, kai Jūs naršote interneto svetainėje ir renkantys informaciją apie Jūsų naršymą. Klientas, susipažindamas su Taisyklėmis, patvirtina, jog jis yra informuotas, kad naršant Parduotuvėje, jo kompiuteryje bus patalpinti slapukų failai (failai, siunčiami iš interneto serverio). Jums pirmą kartą apsilankius interneto svetainėje, slapukai perkeliami į Jūsų kompiuterį ir vėliau naudojami kompiuteriui atskirti nuo kitų kompiuterių, jie užtikrina patogesnį interneto svetainės naudojimą, o mums leidžia tobulinti interneto svetainę. Tai įprasta naršymo interneto svetainėse praktika, palengvinanti naršymą Jūsų jau lankytoje interneto svetainėje ir supaprastinanti prieigą prie skelbiamos informacijos.
    5. Informacijos saugojimo terminai. Užsakymų informaciją saugome 4 metus, mokesčių ir apskaitos tikslais. Statistinė Google Analytics įrankiais ir kitų slapukų pagalba surinkta informacija paprastai naudojama iki 3 metų. Jei parašote komentarą, jo tekstas ir metaduomenys yra saugomi neribotą laiką. Taip daroma todėl, kad galėtume atpažinti ir patvirtinti ateities komentarus automatiškai, vietoje administratoriaus patvirtinimo. Kai užsiregistruojate mūsų tinklalapyje ir tampate vartotoju, mes saugome visus Jūsų asmeninius duomenis, kuriuos Jūs pateikiate savo paskyroje. Kiekvienas vartotojas gali matyti, redaguoti ir ištrinti savo asmeninius duomenis bet kuriuo metu (išskyrus vartotojo vardą). Tinklalapio administratoriai tai pat gali matyti ir redaguoti šiuos duomenis.
    6. Mokėjimai priimami per „Paysera“ ir bankinio pavedimo būdu. Apdorojant mokėjimus, kai kurie jūsų duomenys bus perduoti „Paysera“ , įskaitant informaciją, reikalingą mokėjimui apdoroti ar palaikyti, pvz., Bendrą pirkimo sumą ir atsiskaitymo informaciją.Norėdami gauti daugiau informacijos, skaitykite „Paysera“ privatumo politiką (https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/sutartys/privatumo-politika).
    7. Bet kokį prašymą ar nurodymą, susijusį su asmens duomenų tvarkymu, Duomenų subjektas turi teisę pateikti Duomenų valdytojui el. paštu: [email protected]. Duomenų valdytojas gavęs tokį prašymą ar nurodymą, ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo kreipimosi dienos, pateikia atsakymą bei atlieka prašyme nurodytus veiksmus ar atsisako juos atlikti. Prireikus nurodytas laikotarpis gali būti pratęstas dar dviem mėnesiams, atsižvelgiant į prašymų sudėtingumą ir skaičių. Tokiu atveju, per vieną mėnesį nuo prašymo gavimo dienos Duomenų valdytojas informuoja Duomenų subjektą apie tokį pratęsimą, kartu pateikdamas vėlavimo priežastis.

Prekių gražinimas

 

  1. Tinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsniu (Daiktų keitimas ir grąžinimas) ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo.
  2. Pirkėjas, sudaręs pirkimo-pardavimo sutartį (įsigydamas prekę) naudojant tik ryšio priemones (internetu ar telefonu), todėl prieš pirkdamas negalėjęs gyvai apžiūrėti bei įvertinti prekių, turi teisę pakeisti/grąžinti įsigytas prekes, Pardavėjui apie tai raštu pranešdamas per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo dienos ir atgauti visus už jas sumokėtus pinigus. Pirkėjas gali atsisakyti dalies ar visų prekių, pirktų su viena pirkimo-pardavimo sutartimi.
  3. Pirkėjas, sudaręs pirkimo-pardavimo sutartį (įsigydamas prekę) naudojant tik ryšio priemones (internetu ar telefonu), bet prieš pirkdamas turėjęs galimybę gyvai apžiūrėti bei įvertinti prekes, prekes grąžinti gali tik bendru šalių susitarimu.

       4.  Tinkamos kokybės prekes galima grąžinti per 14 dienų, jei:

  • visos grąžinamos prekės supakuotos originalioje tvarkingoje pakuotėje ir komplektacijoje, nepraradusios prekinės išvaizdos (su etiketėmis, apsauginėmis plėvelėmis ir kt.)
  • prekės nesugadintos ir nenaudotos
  • grąžinant prekę pateikiamas jos pirkimą patvirtinantis dokumentas (sąskaita faktūra ar pirkimo kvitas)
  • kartu su grąžinama preke pateikiamas užpildytas prekės grąžinimo dokumentas

       5. Tinkamos kokybės prekių per 14 dienų grąžinti negalima, jei:

  • grąžinamos maisto prekės
  • prekės pagamintos ir/ar pirkėjui pritaikytos pagal individualų poreikį/užsakymą bei prarado prekines/originalias savybes
  • neatitinka kitų LR teisės aktuose apibrėžtų nuostatų

        6. Parduotuvė turi teisę nepriimti tinkamos kokybės prekių atgal, jei prekei ar jos pakuotei padaryti pakeitimai, kurie nebuvo             būtini, norint apžiūrėti prekę (nuplėštos etiketės, pažeistos apsauginės plėvelės, kt.)

        7. Tinkamos kokybės grąžinamos prekės ar jos pakuotės pažeidimo atveju, grąžinimas galimas tik bendru šalių susitarimu.

        8. Jūsų sumokėti pinigai už grąžintą tinkamos kokybės prekę bus pervesti į nurodytą sąskaitą per 15 darbo dienų nuo patvirtinimo,           kad prekė yra nepraradusi savo pirminės išvaizdos, be pažeidimų bei su preke pateiktuose dokumentuose esanti informacija yra       teisinga.

        9. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsniu (Daiktų keitimas ir grąžinimas) ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo.

       10. Parduotuvė įsipareigoja pakeisti netinkamos kokybės prekes arba grąžinti už jas sumokėtus pinigus, jei prekės yra netinkamos kokybės dėl pardavėjo ar gamintojo kaltės bei nenustatyti pažeidimai, atsiradę dėl pirkėjo kaltės (netinkamo vartojimo, prekės detalių keitimo, kt.)

Garantijos ir prekių kainų nustatymas

 

  1. Kiekvienos Parduotuvės prekės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės.
  2. Parduotuvė nurodo, o Klientas patvirtina, jog yra susipažinęs su tuo, kad prekės, nurodytos Parduotuvėje, savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl naudojamo monitoriaus ypatybių.
  3. Klientas sutinka, jog, jam elektroniniu būdu pateikiant užsakymą Parduotuvėje, už prekes jis įsipareigoja mokėti kainą, nurodomą užsakyme.
  4. Kainos Parduotuvėje ir užsakyme nurodomos Eurais.
  5. Parduotuvė parduoda prekes, atitinkančias užsakyme numatytas sąlygas. Tais atvejais, kai Klientui perduotos prekės neatitinka tam tikrų užsakymo reikalavimų, Klientas sutinka pirmiausia nedelsiant pranešti apie tai raštu Parduotuvės nurodytu el. paštu arba telefonu, o šis įsipareigoja imtis visų veiksmų esamiems trūkumams pašalinti, jeigu tokie trūkumai atsirado dėl Parduotuvės ar jos vardu veikiančių trečiųjų asmenų kaltės. Parduotuvė per protingą, su Klientu suderintą terminą, trūkumų nepašalinus, Klientas turi teisę savo teises ginti LR Civiliniame Kodekse numatyta tvarka.